#pesyp

Δεν ξέρω πως τα καταφέρνω;! Πάντα τελευταία στιγμή…..

Τέλος πάντων.. το μάθημα που πέρασε μου άρεσε πολύ.. Για να είμαι ακριβής το δεύτερο μέρος με το βιωματικό, το πρώτο μέρος δεν το θυμάμαι. Ήταν διαφορετικό από όσα μέχρι τώρα έχουμε κάνει. Μπήκαμε στη διαδικασία να συστηθούμε σε άτομα που λίγο γνωρίζουμε και να μάθουμε για αυτά νέες πληροφορίες ίσως να τις θεωρούσαμε και λίγο ασήμαντες, που όμως μας φέρνουν πιο κοντά. Στη συνέχεια γίναμε 4άδα, κλείσαμε τα μάτια και κάναμε εικόνες όσα ο καθηγητής μας διάβαζε. Μου ήταν πολύ εύκολο το κομμάτι αυτό, αισθάνθηκα σαν όντως να ζω την ιστορία.

Τέλος ιστορίας, μάτια ανοιχτά. Ωχ μαρκαδόροι… πόσο καιρό είχα να δω μαρκαδόρους… Χαρτιά, 4 σε κάθε ομάδα, ένα για το κάθε μέλος. Τι, θα ζωγραφίσουμε… Α, καλά έχω να ζωγραφίσω από το δημοτικό. Το θέμα, ο super hero που πριν λίγο είχαμε συναντήσει στο ξέφωτο, που βρεθήκαμε μέσα από την ιστορία. Πως θα το φτιάξω τώρα αυτό; Η εικόνα που είχα στο μυαλό μου ήταν !!!!!ουαου!!!!! με τίποτα δεν μπορώ. Τελικά κάτι έκανα. Έβαλα χρώματα για να είναι εντυπωσιακό, γέμισα όλο το χαρτί και προσπάθησα να σχεδιάσω με σωστές αναλογίες τη μορφή. Κάτι βγήκε. Αν μη τι άλλο είχε ωραίο φόρεμα!Αισθάνθηκα παιδάκι.. Ήταν ο δικός μου super hero και τον είχα φτιάξει εγώ, κοιτούσα την ζωγραφιά και καμάρωνα λιγάκι.

Μετά, το δικό μας παραμύθι για να εντάξω τον ήρωα μου μέσα σε αυτό σκεφτόμουν όλα τα παιδικά που έχω δει, τίποτα δεν μου ταίριαζε. Οπότε σκέφτηκα κλασική γνωριμία, έστω κι αν καταλήγει σε τσακωμό, παιδιών στην παραλία. Σαφώς και ήταν ιδανικό και όχι τόσο βασισμένο σε πραγματικά στοιχεία, όπως άλλωστε γίνεται σε όλα τα παραμύθια. Ήταν όμορφο όμως όλοι οι ήρωες μαζί ήρθαν ένας ένας να για να δώσουν “μαθήματα” σε ένα μοναχικό παιδάκι, τον έκαναν να χαμογελάσει ξανά και τσουπ εξαφανίστηκαν. Παραμένοντας για πάντα στη καρδιά και το μυαλό του. Μακάρι να ήξερα αν και εγώ αν έχω καταφέρει με τις πράξεις μου να μείνω στο μυαλό κάποιου και η ανάμνηση να φέρνει χαμόγελο.

Ο δικός μου ήρωας έχει χαμόγελα εννοείται, αλλά και με προβληματίζει κάποιες φορές. 🙂 :-/

Leave a comment